Tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 13.06.2018 alkaen

Verkkokauppa

Huurrelilja Oy (y-tunnus 2289674-1) myy verkkokaupassa tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Paypal. Asiakkaat voivat maksaa PayPal-tilinsä kautta tai kaikilla yleisimmillä luottokorteilla tai pankkikortilla. Maksut käsittelee PayPal (Europe) S.à r.l.et Cie, S.C.A. (”PayPal”).

Maksujenvälittäjänä Paypal takaa ostajien turva antaa sen piiriin kuuluvien tuotteiden ja palvelujen ostajille mahdollisuuden saada takaisin kyseisistä tuotteista maksamansa PayPal-maksun kokonaan tai osittain, jos ostoksia ei toimitettu tai jos ne poikkeavat huomattavasti myyjän antamasta kuvauksesta.

Ostajien turvan saamiseksi ostajan täytyy kirjata riitautus tietyn aikarajan sisällä. Paypal-käyttäjäsopimuksessa on tarkat tiedot valituksen kirjaamisesta.

Maksutapana voi lisäksi valita tilisiirron, jolloin ostaja siirtää Huurrelilja Oy:n tilille tilisiirtona ostostensa kokonaissumman ohjeiden mukaan. Toimitus tapahtuu maksun vastaanottamisen jälkeen.

Noutoasiakkaat voivat maksaa tuotteen noudon yhteydessä käteisellä tai pankkikorteilla.

Palautusten ja peruutusten käsittely

Kun palautat ostoksesi, ota yhteyttä Elämänpuodin asiakaspalveluun etukäteen. Yhteystietosivulla löydät aina ajantasaiset yhteystiedot.

Jos palautat osan ostoksistasi, voit vähentää palautuksen euromäärän saamasi laskun loppusummasta.

Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen, toimita henkilö- ja tiliyhteystietosi kirjallisesti Elämänpuodin asiakaspalveluun maksun palauttamiseksi. Sähköpostitse: elamanpuoti@huurrelilja.fi tai postitse Elämänpuoti, Riihikankaantie 12, 35700 Vilppula

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset postipakettina, jolloin voi lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella. Voit myös noutaa tuotteet Elämänpuodilta, jolloin toimituskuluja ei ole.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-9 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Mikäli toimitusaika poikkeaa arvioidusta toimitusajasta, ilmoitamme asiasta viipymättä sähköpostitse tai tekstiviestillä. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Elämänpuodilta noudettavat tilaukset voi noutaa tilauksesta seuraavana arkipäivänä yrityksen aukioloaikojen mukaisesti. Aukioloajat ilmoitamme Elämänpuodin internet-sivulla

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jota ei voi terveydellisistä tai hygieniasyistä paketin avaamisen jälkeen palauttaa; esim., kosteusvoiteet ja muut kosmetiikkatuotteet, elintarvikkeet.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautusosoite: Elämänpuoti Riihikankaatie 12

35700 VILPPULA

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä kauppiaaseen.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Huurrelilja Oy
Elämänpuoti

Riihikankaantie 12

35700 VILPPULA

Huurrelilja Oy © 2018